Alvorens een nieuwe Trevi partner op te nemen in ons netwerk, bekijken we samen met u hoe we ons partnerschap optimaal kunnen opstarten. We werken in 5 stappen:
Stap 1 Afspraak om het netwerk voor te stellen:
Tijdens een gesprek licht u ons uw professionele loopbaan toe en vertellen wij u alles over de werking van uw toekomstige netwerk. Dan bekijken we samen uw project (vestigingszone, financiering ...)
Stap 2 Versturen van het standaardcontract en Q&A over het contract:
Nadat u het contract gelezen hebt, overlopen we samen tijdens een tweede vergadering uw juridische, commerciële en financiële vragen.
Stap 3 Vergadering in een zelfstandig kantoor met een bestaande Trevi Partner:
We stellen voor dat u langsgaat bij een van onze partners voor een persoonlijk gesprek over het dagelijks leven van een Trevi Partner en de toegevoegde waarde van ons netwerk.
Stap 4 Ondertekening van het contract en lancering van het project:
Na de ondertekening van ons contract begeleiden we u bij elke fase in de oprichting of omvorming van uw onderneming (zoeken naar locatie, inrichting en opzet van uw lokaal, creatie van het merk en de papieren ...).
Stap 5 Opening van het kantoor:
We stellen samen alles in het werk om van de opening van uw nieuwe kantoor een succes te maken en u goed op weg te helpen.